Siłownik elektryczny ALI3-IM DC do 6000N

Opis


Siłownik elektryczny ALI3-IM to nowy produkt na bazie siłownika ALI3. Ma nowoczesną konstrukcję wewnętrzną i łatwość konfiguracji.

  • Siła max.: 6000 N
  • Prędkość max.: 60 mm/s
    Wartości te nie występują jednocześnie, bo siła jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości. Po szczegóły zajrzyj do katalogu (link jest poniżej)

Siłownik ten może być wyposażony wyłącznie z silnik prądu stałego.

Katalog pdf

Jeżeli katalog nie pojawił się w tym okienku, proszę kliknąć tutaj: KATALOG

Opcje

Bogactwo możliwości skłoniło Mecvel do uporządkowania ich w oddzielnym katalogu:

Katalog akcesoriów i opcji

W/w katalog zawiera opcje dotyczące generalnie siłowników Mecvel, nie tylko jednego modelu siłownika. Są to m.in.:

  • oznaczenie CE
  • skok siłownika na życzenie Klienta (prawie dowolny)
  • silnik DC standard: 12V lub 24V
  • inny silnik DC na życznie (36V, 48V...)
  • silnik AC standard: 1x230V lub 3x400V
  • inny silnik AC na życzenie (110V, 115V... np. wersja USA lub do kopalni)
  • silnik AC szczególnie przystosowany do zasilania z falownika, tzw. INVERTER FRIENDLY MOTOR
  • śruba trapezoidalna ACME
  • śruba kulowa (z pojedynczym lub podwójnym gwintem)
  • nakrętka bezpieczeństwa SAFETY NUT
  • układ przeciw rotacji tłoczyska
  • hamulec silnika
  • uszczelnienia vitonowe i specjalny smar na podwyższone temperatury
  • specjalny smar na niskie temperatury
  • mechanizm awaryjnego odblokowania hamulca
  • dodatkowy napęd ręczny na wypadek braku zasilania
  • wyłącznik bezpieczeństwa napędu ręcznego (dopóki pokrętło ręczne jest założone, siłownik nie włączy się!)
  • miech ochronny tłoczyska
  • rożne zakończenia tłoczyska
  • wyłączniki krańcowe mechaniczne, magnetyczne lub indukcyjne
  • dodatkowe wyłączniki krańcowe (do 4 szt.)
  • potencjometr obrotowy lub liniowy
  • enkoder inkrementalny lub absolutny
  • napęd dla enkodera wskazanego przez Klienta
  • przeciążeniowe sprzęgło bezpieczeństwa
  • amortyzator na końcu tłoczyska
  • uszczelnienie IP67 tłoczyska
  • ATEX (tylko dla DC)
  • malowanie antykorozyjne, również w klasie 5CM
  • wykonanie tłoczyska ze stali nierdzewnej AISI 316
  • niestandardowe przełożenie przekładni głównej
  • niestandardowa podziałka gwintu śruby głównej
  • wersja dla przemysłu hutniczego
  • dodatkowe elementy mocujące
  • opcja bez silnika, z napędem tylko ręcznym (np. pozycjonowanie armatek śnieżnych)
  • opcja bez silnika, z odpowiednim kołnierzem i ew. sprzęgłem, aby Klient mógł zastosować własny np. nietypowy silnik
  • opcja NAKED SCREW: bez tłoczyska i rury stałej; pozostaje tylko śruba (ew. z nakrętką) - czyli coś jak przekładnia typu HR
  • opcja R: bez tłoczyska, rury stałej, z wałkiem obrotowym zamiast śruby
    (czyli motoreduktor na bazie siłownika)

Prosimy pamiętać, że:

  • Nie wszystkie w/w opcje są dostępne dla każdego modelu siłownika.
  • Nie wszystkie w/w opcje są dostępne jednocześnie w danym siłowniku.
  • Oprócz w/w opcji oraz informacji zawartych w katalogach Mecvel oferuje wiele rozwiązań indywidualnych. Prosimy śmiało pytać.
  • Najlepszą metodą doboru jest pozostawienie nam tego zadania. W tym celu prosimy kliknąć tutaj: DOBÓR SIŁOWNIKA