Opis
Siłownik L03 jest znacznie mocniejszy niż jego młodszy brat L02. Jet to kolejny siłownik o konstrukcji osiowej, gdzie silnik osadzony jest w osi siłownika. Dwustopniowa przekładnia planetarna zapewnia cichą pracę i dużą żywotność siłownika.
- Siła max.: 5000 N
- Prędkość max.: 30 mm/s
Wartości te nie występują jednocześnie, bo siła jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości. Po szczegóły zajrzyj do katalogu (link jest poniżej)
Siłownik ten może być wyposażony wyłącznie z silnik prądu stałego.
Katalog pdf
Jeżeli katalog nie pojawił się w tym okienku, proszę kliknąć tutaj: KATALOG
Opcje
Bogactwo możliwości skłoniło Mecvel do uporządkowania ich w oddzielnym katalogu:
W/w katalog zawiera opcje dotyczące generalnie siłowników Mecvel, nie tylko jednego modelu siłownika. Są to m.in.:
- oznaczenie CE
- skok siłownika na życzenie Klienta (prawie dowolny)
- silnik DC standard: 12V lub 24V
- inny silnik DC na życznie (36V, 48V...)
- silnik AC standard: 1x230V lub 3x400V
- inny silnik AC na życzenie (110V, 115V... np. wersja USA lub do kopalni)
- silnik AC szczególnie przystosowany do zasilania z falownika, tzw. INVERTER FRIENDLY MOTOR
- śruba trapezoidalna ACME
- śruba kulowa (z pojedynczym lub podwójnym gwintem)
- nakrętka bezpieczeństwa SAFETY NUT
- układ przeciw rotacji tłoczyska
- hamulec silnika
- uszczelnienia vitonowe i specjalny smar na podwyższone temperatury
- specjalny smar na niskie temperatury
- mechanizm awaryjnego odblokowania hamulca
- dodatkowy napęd ręczny na wypadek braku zasilania
- wyłącznik bezpieczeństwa napędu ręcznego (dopóki pokrętło ręczne jest założone, siłownik nie włączy się!)
- miech ochronny tłoczyska
- rożne zakończenia tłoczyska
- wyłączniki krańcowe mechaniczne, magnetyczne lub indukcyjne
- dodatkowe wyłączniki krańcowe (do 4 szt.)
- potencjometr obrotowy lub liniowy
- enkoder inkrementalny lub absolutny
- napęd dla enkodera wskazanego przez Klienta
- przeciążeniowe sprzęgło bezpieczeństwa
- amortyzator na końcu tłoczyska
- uszczelnienie IP67 tłoczyska
- ATEX (tylko dla DC)
- malowanie antykorozyjne, również w klasie 5CM
- wykonanie tłoczyska ze stali nierdzewnej AISI 316
- niestandardowe przełożenie przekładni głównej
- niestandardowa podziałka gwintu śruby głównej
- wersja dla przemysłu hutniczego
- dodatkowe elementy mocujące
- opcja bez silnika, z napędem tylko ręcznym (np. pozycjonowanie armatek śnieżnych)
- opcja bez silnika, z odpowiednim kołnierzem i ew. sprzęgłem, aby Klient mógł zastosować własny np. nietypowy silnik
- opcja NAKED SCREW: bez tłoczyska i rury stałej; pozostaje tylko śruba (ew. z nakrętką) - czyli coś jak przekładnia typu HR
- opcja R: bez tłoczyska, rury stałej, z wałkiem obrotowym zamiast śruby
(czyli motoreduktor na bazie siłownika)
Prosimy pamiętać, że:
- Nie wszystkie w/w opcje są dostępne dla każdego modelu siłownika.
- Nie wszystkie w/w opcje są dostępne jednocześnie w danym siłowniku.
- Oprócz w/w opcji oraz informacji zawartych w katalogach Mecvel oferuje wiele rozwiązań indywidualnych. Prosimy śmiało pytać.
- Najlepszą metodą doboru jest pozostawienie nam tego zadania. W tym celu prosimy kliknąć tutaj: DOBÓR SIŁOWNIKA